TAK TIPU !! tambah income di rumah

Khamis, 31 Mac 2011

CERITA LAU ITEW-medical check up-

Assalamualaikum..sebenarnyaaa…aku da masalah buat intro dalam setiap entry…setelah pusing padang patlas kali,naik-turun tangga 3 kali,ketuk ketampi 107 kali..so,dapat la intro macam ni..haha..
Malam tdk nk,sakitku menyerang lagi..seperti biasa..mn sakit jk ku m0k mam ubt..xthn aku mam 5 bji ubt skali..mn 3 kali dh 15 bji..apuuu..tak sanggup ehh..1 bji jk ½ nyawa aku telan..huhu..kol 12.30am aku mcg an abg yg berada d sebelah bilik shj..
Adeq  :: abg, gk da ibuprofen lam esbok ?
Abg :: not sure,check la..pa hl ko ?
Adeq :: addict.. xthn towk..
Abg :: ngex.. b0h mcm2..
Adeq :: xda la.. sakit ku towk..
Abg :: zZzZ ( tido dh ny )
Aku menyelongkar peti ‘safety 1st’ lam esbok..jumpa la ku tek an ‘ibuprofen’ ya..oh ya..ibuprofen ya..pil tahan sakit..hehehe..:8)
1 habit aku,aku xpandy mam ubt an aek suam..genty aku muntah..aku mesti minum milo..mn x susu..hehe..p mlm tdk aku mam ubt an oat nesvita..xda sa pa2 pil ya..suk aku..xsdr telan 2 bjik..lekak mam, aku tgk2 la sarung pil ya..baca2..tiba2…aku terbaca benda tk..
ARAHAN DOKTOR : MAKAN 1 BIJI SAHAJA 1 KALI/SEHARI
Opsss..=|
Ng nyaman alu lekak mam pil ya..pey subuh aku tido..xbangun2..bpa malam dh ku xpat tido..xthan sakit..
Kol 7 cmya..aku dgr sora mpuan..sapa yar ow?pa plh mpuan msk bilit aku pg2 tk..aku tup muka ku k bntal..takut la tek konon..duhal..aunty aku..ny swoh bgn..ritowk da appointment an doc..adehahh..aku xmok g ehh..lejuk dh ku jmpa doc..mn ensem xpa wk..hek3
Aku gagahkan diri g toilet ( mata gk tutup )
Okeyh,pendek cerita..pey ospital n ambik giliran pa suma..aku duduk tggu turn..amey org ritowk ee (macam la hari2 ku g ctowk) hehe..aku texting2 cm besa..ehh..aku jmpa ex student aku pok! Ahaha..knl wk ny an aku..maka x k 2dong -.-
½ jam aku tggu..bok da org nggah nma aku..n aku tersedar..aku sowg jk da ‘binti’..len2 ya ‘anak’..hee..
Adeeyh !! doc laki wok! xmok2 !! ukan pa..dh nma MEDICAL CHECK UP..,msti la check macam2 nk..hehe..:8D
Xplu la aku cita pa prosedur2 ms mc ya tek..xpenting..he,towk bok besh!
D0c : umur berapa ?
Aku : thn tk 21thn..p lom gnap la..bln 10 bok 21..so,nktwk gk 20..(ceh,mesra alam alu)
Doc :: ow..dlok solah cney?smk bintulu?
Aku :: xla..pom 1-5 aku solah rh smk agama igan..kkya smbung pom 6 dmukah..smk three rivers.. (mesra alam lagi)
Doc :: ow..budak baek ms solah dlok?
Aku :: *da kaitan ke soklan ni an m.c tk? (monolog)
Doc :: k la..straight 2 d point k..erm..pnah ambik pil…………………………………………?
Aku :: *urpp..nebes2*..=/
Doc :: kamelia……?
Aku :: xpnah..*start berpeloh*
Doc :: betul ke ni ?
Aku :: betol !!
Doc :: ok..urine test……..
Aku :: *ngeeeeeeeeeeeeeeee
Duhal,doc ya psiko jk..cehh..ny pdh..nktowk,byk kes student ambil benda ya..blablablablabla..(xingt gk pa pdh ny tek)
Aunty swoh aku tunggu ny lam keta..nya bli ubt…aku msk la keta..xlmk kkya..aunty atg..fuyoooo..byk alu ubt..k pa ya?mk jual ka?soe la aku mk telan benda2 ya..eiuwww… +_+
Dh la..aku mok tido..ngntok aku mam ubt kalerful ya tek..daaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan