TAK TIPU !! tambah income di rumah

Ahad, 20 Mac 2011

My typical Sunday =|

Alhamdulillah..aku still id0p setelah tdo 10 jam ( 12.30 am-9.30am) J ..hari ni aku xda buat apa2..ahad2 aku sama je dgn hari2 len..nadai beza meyhh..tp hr ni aunty aku da dumah..so,boleh la jln2..hihi..
ahr ku bgn hari ni..mlm tdk ku bz design sygg ku twk ( my belog)..aku ushar kt ‘widgetindex.blogspot’..mcm2 ada..best2 J
pkul 6.00am..aku bgn..sakit telinga..tak tahu kenapa..sakit sangat..sampai nangis2 aku tahan..tp disebabkan terlampau ngantok..aku tidur jugak dalam kesakitan..hehe..aku dgr bunyi keta abang..mungkin dh pkul 8.00..mata aku masih tutup..tak boleh bukak macam kena gam je..aku sambung lagi tido..sampai pkul 9.30..aisehh..ahr ku bangun ehh..nasib aunty xbising2..b4 aunty marah..aku cepat2 ambik towel n g mandik..eyp2..b4 tu..wishing gudmonink lowk an hubby tsyg..gudmonink hubby..mmuah2!hehe..ceyhh..senyum jk ko oww..maka ku lom mndik..wangi ka?haha..*kaka sowg an tweety :p ..
abis mndik..aku terus on lptop..haha..check fb..kkya check blog..thanx a lots sys |BerryIxauraAisyah | c0z sudi follow aku..thanx yaaa J..n0ti aku 3 jk..mls nk check aku terus logout..lapar giler dh perut t0wk..aku rQ an aunty..rQ breakfast rh | TUMIS |..rindu aku an ot canai kosong..hehe..pey cya..waiter ya pdh 3 igek jk gk ot canai..fuhh..nsib baek smpat..murah rezeki aku n aunty rt0wk..mam free..haha..thanx uncle ISMAIL J ..perut dh kenyang..alhamdulillah..aunty mbak g airport..mowk kompomkan tiket nya..hujung bulan twk ny mowk g k.l..saya nak ikuttttttt L ..aunty pdh an ku..ny postpone tiket..mayb next m0nth..lak ny b0ok tiket k aku..yeyyyyyy !! :D
ms nak balik..aku ttba nak ‘wei2’..toilet pulak kt upstair..alahaii..apsal la jauh sgt..aku swoh aunty tunggu sjap..aku naik la..n straight 2 d point J ..ms nk turun balik..aku lalu la departure..ramai plak nk fly2 hr ni..tba2..mata aku focus kt 1 fmily..diorang nk hntar anak dey’all back 2 kolej..aku ilex jp..aku nak tgk fmily members tu..aku rindu an family aku..mak budak nangis2 peluk anak dier yg nak pg study 2..aku terharu………….mak aku nangis  ke kalo aku nak g stdy nanti ? =|
tiba2 aunty kol..lama sgt ke aku terharu tadi..hee, :p
masa on d way balik..aku tak bunyik langsung..masih teringat peristiwa tadi..i wish..aku pergi jauh dr sini..tapi nak pergi mana ??
hari ni..aku spend banyak masa kt umah jaa..hari ni jugak aku layan cita tamil tv2..lupa la nama cta 2..p jln cta ny best..kesusahan seorang gadis yg membesar tanpa orang tua nya…macam aku ke ? =|
p aku tengok ½ jee..aku ttdo masa tunggu hero n heroin menari-nari…lama sangat..hmm..zZZzz
petang..aku jln2 an aunty ku yg sho0mel..nk g | pantai temasya | tak de parking plak…so,aunty deciced nk lepak kt | waterfront | ..best nyer tengok owg2 dtg an family..aku an aunty je..p syukur..atleast I’m not alone kn? J ..aku dok sowg2..sambil lyn lagu 2pm  (I can’t)..p lagu ni xda kaitan k?juz suka dgr jaa..haha :D
tgh syahdu2..tba2 aunty mcg…”deq..j0m blt”..alaa..b0k nk feeling2..alu balit...huhuu..aku tgk jam..laa..kol 6.10 suda..oke laa..ch0w J
malam…my dad kol..yeay!rindu gk apak eyhh L mis u so much apak! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu *nanges*
mlm ni tido awl..ngant0k sangat2..esok g | medical check up | insyaAllah xda pa2..amin3..
selamat malam,malam J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan