TAK TIPU !! tambah income di rumah

Isnin, 18 Julai 2011

aku & kawan-kawan

Assalammualaikum :)



Pada suatu malam, semasa aku & kawan2 lepak d dalam bilik aku :
Aku :: uit torang ! tdo mok ? ngantowk dh aku .. borink na dh aku mlm tk.. dh line cm k*m*n jk..

Bantal n tilam : setuju2 !!

Broadband :: tukar lh pakej.. mn line oke, d timang2 ko aku.. mn xoke, paloi la, bodoh lh.. sbr jk lh aku..

Laptop :: aku on jk.. jnji aku da batri..

Mata :: xbleh2.. ko da homework lom d polah !

Otak :: aku xbleh berfikir mn ngantowk..

Tangan :: aku pn gya jwk.. xbleh bergerak mn ngantok..

Kaki :: ui torang ! cta pa ya ahh.. xdgr aku ctowk..


Hidung :: kaki.., goyang kaki jk ko cya.. boh myampuk..

Telinga : hanya mampu mendengar~~

Tiba2.. perut mencelah..

Perut :: boss.. lapar laa =..=’’

Aku :: ow tdah ! bh.. jum ta makan lowk.. !

Mulut :: setuju2 !!

setelah aku bersetuju dengan cadangan perut, kedengaran kawan2 aku yg lain berbisik2..

mata :: lekak makan tk, genty ny tido.. tgok torang lak..


otak :: sal perut mntak, msti bos maok..

tangan :: xadil bh bos tk.. ny paling sayang an perut bah..

kaki : apa hl ahh ? xdgar aku ctowk..

telinga :: hanya mampu mendengar~~

laptop :: aku on jak.. janji aku da batri..
theend J


Tiada ulasan:

Catat Ulasan