TAK TIPU !! tambah income di rumah

Ahad, 10 Julai 2011

takde masalah dengan golongan ini~

Assalamualaikum J
Uit tOrangg ~ ehehe.. bOk nggar gIx pOst akueWw owW.. ihihi.. been cOoo bZz ltEly lhaAA .. ahahahah.. *pa sa torang baca tek ? da sa myampah x ? ya bok ckit pelat.. mn aku plh nk pure gk.. kompom xpat torang bca.. kih3.. dh style org nktok li nak ? k typing kdak tok.. pa aku xtauk ahh ? am I left behind o aku tk dh tua.. ? apa2 lh.. wateber~ haha
Tp2.. ukan tk point post aku rtowk.. da baca title ya x ? ‘aku xda masalah dengan golongan2 ini’ :D kan lam dunia tk, da mcm2 jenis org.. yg pasti aku xt’golong lam golongan tk.. walaupun x, aku xda masalah an dk ny.. an sapa ? oke.. 1st………………………………………

1.      pOndan


>.<
yerr.. nampaknya, mereka2 ini m’duduki ranking pertama carta.. ahaha.. okelah.. geng2  ni merupakan ORANG LELAKI yg berpewatakan seperti perempuan, berpakaian seperti perempuan, mempunyai naluri yg sama seperti perempuan, n so on la.. xpndy aku describe.. aku xda masalah an geng tk.. sbb ? aku byk b’geng an golongan tk bha.. n kazen aku dkpun t’masuk lam list tk.. unless dk ny xda plh masalah.. oke lh ya.. kann ? hehe.. cba torang tyk..’ ui.. kwu minat team pa mn epl’..? n then dk ny jwb, ‘ pa ya ?’ make up baru ka ? ohh my gucci !’ ‘haa ? mls aku lalek bnda gya ehh’ ‘ op kos la team nok byk player ensem’ ‘next question !!’ -.-

1 of my fren :)


he's boy.. beauty x ? :D


      2.      mak nyah
ratu nyah
         mak nyah @ sheboy tk asalnya pondan.. then dk ny terlalu over pey sanggup plh pembedahan transsexual.. setakat tk, aku xda kwn an golongan tk.. p msk list sbb aku sa, aku xda masalah bkerjasama an geng2 tk..
epp..eppppp..epp no no no :p



3.      lelaki lembut
xsama k ? lembut n pondan xsama.. lelaki lembut tk, dr segi perwatakan, cdak ng lembut.. aww3! Ahaha.. tp, dk ny still m’gekalkan keaslian fitrah dk ny.. hehe.. no long2 hair *guna jarieww pOn buleyhh.. hoho ! x k baju mpuan, n yg penting.. dk ny ada ht an mpuan bha.. aku byk jmpa geng2 tk.. dk ny rpt an mpuan n at d same time bleh lepak sama an laki normal..  dress dk ny agak raged dr laki normal.. n dk ny xmnt sport.. besanya, geng2 tk byk d kelas2 aerobic, gym, swimmingpool, bowling, n so on.. aku da cta sal sorg lelaki lembut d ofis aku.. pada suatu hari.. burung2 berkicauan dgn merdunya.. hee, seorg bdk dr division finance menelepon 1 dvision len utk mcakap dgn bos dvision t’sebut..
budak finance : helo.. boleh b’cakap dgn encik **** ?
suara d telepon : boleh.. sebentar k ? *seorang operator pompuan yg m’jawab
1 minit kemudian…………
Suara d telepon : helo ?
Budak finance : err.. helo.. boleh b’cakap dgn encik **** ?
Suara d telepon : ye ? saya bercakap
Budak finance : err.. encik… saya leeya..bdk baru replace blablablbabla **cyes! Sora encik **** xda beza langsung dgn operator itu td.. ahahaha..
Encik tu dh da isteri, n anak 2.. so aku conclude, lelaki lembut xsemestinya pondan.. pondan xsemestinya nyah…
4.      gay
T..T

opss ! selain geng pondan n maknyah, golongan tk susah d kesan.. dk ny normal pada luaran.. seperti lelaki biasa.. tp., naluri mereka lebih kepada kaum sejenis.. aku xda masalah an golongan tk.. sbb xdknya gago mk kco2 aku.. kah3.. :D
5.      tomboy

opposite an pondan tek.. golongan tk sejenis an aku.. aku byk geng an geng tomboy.. mn mk detect, msti tgk 2,3 kali lowk bk tauk ny mpuan @ laki.. cm sorg kwn aku, ny comel.. p gago mk jd tomnoy.. rmbut ny kdak org laki.. pkaian ny lose ckit dr pakaian aku.. mk cover2 li.. ngee! Ny xpndy k heel.. *sama an aku.. p aku straight ahhh ! ahaha.. p, sjak aku kwn an ny, aku tgk ny bleh brubah.. n nktok pn ny dh pndy dress kdak mpuan len jwk.. rmbut ny x short gk dh.. just.. pangey ny jk gk kasar.. aku xda masalah an golongan tk.. sbb aku sbr li.. ececeh.. hahak! Mena bh.. mn ada nk xpat thn an pngey kasar cdak, kompom blah.. xmk kwn gk.. tp.. kesimpulannya, golongan tk bleh berubah jd normal.. *p depend laa -;-

6.      lessss..biannnnn
T_______________________________T

ssah d kesan.. sma la an gay tek.. golongan tk mpunyai naluri an kaum sejenis jwk.. wlupun dressing  sma an mpuan len.. fasion high taste ehh.. lbh update n latest.. p mn dh xda naluri an laki.. less lh ya.. haha.. besa nya kannnn.. ramai yg mmilih utk jd less sjak break an bf.. @ mpuan yg salu d men laki.. last2.. dk ny pkir, gus ny gek an mpuan jk..gek an laki byk problem.. gne aku tauk ? bnyk story dh aku dgr bh.. p xbleh cta ctowk.. eheh.. stakat tk, aku xda masalah an golongan tk.. hehehe J

aku MINTAK MAAF mn ada yg terasa @ kcik ht.. huu~ cyesly, aku xda masalah an golongan2 tk.. dk ny merupakan golongan yg keliru n t’corner ckit dr landasan yg sebenar.. hehe.. bukan maksud aku menyokong.. tp.. daripada kita m’cemuh, mgumpat, apa kata kita mendoakan mereka.. kannnn ? *senyum J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan