TAK TIPU !! tambah income di rumah

Selasa, 6 September 2011

Buat correction 5x.. aku buat bos marah + ketawa


Assalamualaikum J
Pagi tek, awal aku masuk ofis.. semangat agak luar biasa sedikit sebab rtowk 1st time try pke tudung ala2 hana tajima pg keja.. ahaks!


Petang marek bos ada brik assignment nk diluar bidang tugas aku.. ny soh aku polah surat rasmi .. alaa kacang ? yeps.. kacang sgt2! Aku xingat alu format surat ya.. bayangkan *bayangkannn~ aku search google crik format surat rasmi ya.. adohahhh =|


Bos dh prepare draf.. aku just taip surat ya follow format ya tek.. dalam masa 30minit surat pertama aku siap.. paling kurang aku baca surat ya tek 10 kali.. ulang2 aku baca..  ada 2 igek surat ya, surat last ya 5minit jak dh siap.. *kredit to copy & paste :D

Aku nangga jam pink ku dh kol 5.10minit.. ish.. xbleh jd.. keja lebih masa dh ni.. aku save as.. blablabla.. n then trus plg.. sok pgi2 aku hntar an bos surat ya..

Bila dh ‘esok’ ( hari tk tek), dengan confidentnya aku ntar surat ya utk disemak & di’sign’.. lekak bos check2, ada banyakkkkkkkkkkkkk salah.. bukan setakat grammar, ejaan, n macam2 la.. adoii.. aku polah baru.. kkya ntar gk.. bos check trus, ada gk salah ! adoh..

Kali ke_3 aku polah baru, p still da salah.. bos dh start enjin.. *manas lh ny tek.. aku nebes dh.. mn slh gk xtauk lh aku.. mati aku d amok ny lam ofis ya..

Kali ke_4, jeng3.. da 2 igek salah.. aku xbrani ngga muka bos.. *walaupun ensem :p aku xtggu lmk, trus cabut g kantin.. makan diutamakan ! HAHAHA :D

Balit dr kantin brk aku plh baru surat ya.. tk kali ke_5.. aku xmok da slh2 gk.. suma staff la ofis ya *(2org jk) aku soh check.. bila dh kompom betul, aku ntar.. kali tk bos soh tggu dpan ny trus.. n then…………….


Hehe.. bos ttak koh.. aku xbani tyk.. tggu ny abis ttak lowk.. heheheee
Bos pdh, kali ke_5 brk la surat aku ya betol.. so.. ny hepy la.. pelik.. =.=’’
 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan