TAK TIPU !! tambah income di rumah

Jumaat, 29 April 2011

royal wedding~ :)

Heiheihei.. setelah sekian lama tidak menjenguk my encik.blog.. hari ni, aku dengan penuh bangganya mengepost entry baru.. :D

Hari ini merupakan hari yg bermakna dalam sejarah apabila PRINCE WILLIAM yg merupakan putera kepada kpd PRINCE CHARLES n cucu kpd QUEEN ELIZABETH akan melansungkan perkahwinan dengan KATE MIDDLETON.. yeayyy!! :D

Seperti cita dongeng Cinderella, Kate Middleton yg  merupakan gadis biasa bakal menjadi isteri kepada pewaris ke7 monarki kerajaan Britain.. beliau akan menggunakan gelaran yg pernah d berikan kepada mendiang PUTERI DIANA iaitu,HER ROYAL HIGHNESS THE PRINCESS OF WALES *fuhh.. penad aku hafal* -.-

Perkahwinan WEDDING OF CENTURY menelan belanja USD24 juta!!jika d convert ke RM.. RM60juta uUu~ T_T.. majlis gilang gemilang ini bakal d saksikan berbillion manusia  apabila disiaranlangsungkan d seluruh dunia termasuklah MALAYSIA tercinta  :D

si chantek yg berjaya menawan hati seorang putera raja..

putera raja yg telah menjadi idaman hati wanita d seluruh dunia :)


Westminster Abbey church adalah tempat penyatuan serta menjadi saksi perjanjian sehidup semati 2 mempelai ini.. gereja ini juga pernah menjadi saksi perkahwinan kedua ibu bapa Prince William iaiti Princess Diana & Prince Charles 30 thn yg lalu..
westminster abbey


Setelah selesai, kedua mempelai ini akan diarak dengan kuda menuju ke Istana Buckingham.. pada malam tersebut, akan berlangsung pula majlis tari menari *sehati berdansa* yg d anjurkan oleh bapak mentua Kate Middleton.. J
Semoga ikatan perkahwinan mereka berkekalan hingga selamanya~
happy never ending :D

psstt~ Aku mok jd Cinderella, p aku tk xbaet hati kdak ny.. jd kakak tiri dpat la.. mn x mak tiri nya.. keh3.. p aku xla sekejam ya.. abg aku pdh.., aku sesuai jd –little red riding hood- sbb aku lurus bendul.. *ada kaitan ka??* Haha~ peace ^^y
ngeee.... :D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan