TAK TIPU !! tambah income di rumah

Khamis, 26 Mei 2011

dis is sick! LOLs :D

Holaa readers.. hari ni, aku nk share something an korang.. aku takda benda len nk share.. aku tak pandai buat tutorial.. tak pandai buat something nice.. aku just nk share bnda yg aku rsa aku nk share.. haha.. aku taktau korang dh tengok ke tak.. tp, yg pasti aku baru realize video ni.. haha.. tgh aku moody2 pg td.. aku belek2 youtube mcm belek buku.. borink sgt2.. last aku jumpa video ni.. mula2 aku skip.. tp, teringin pulak nk tgk.. korang tgk la sendiri.. LOL :D



Haha.. funny kan.. selamba je mamat ni.. mcm2 bunyi dia boleh buat.. dr bunyi keta.. motorsikal.. mesin rumput pun dia boleh buat.. but I love moped one.. macam real je.. hehe.. 4 stroke pun dpt.. caya la.. sebijik mcm bunyi moto atok aku.. ngee~
Yg aku tak thn gelak, dia berlakon macam dia tgh betul drive.. siap ada gear lg tu.. haha.. kalo korang borink2 ms buang air dalam toilet.. try la aksi ni.. ahahaha :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan