TAK TIPU !! tambah income di rumah

Jumaat, 6 Mei 2011

why i am so noob ?


Tolong jangan ketawa.. aku cyes ni.. tgk muka aku tk.. à ~_~ jgn main2 OKAY !
1stly, padan muka aku sbb salu escape klas ICT… :8’)
Ada tgk benda ni?
sela kelik gamba tuh kalo yuoll nak tengok.. :)

Blog len dh b’kurap benda tk.. blog aku bok ada.. b’peluh2 aku install benda tk.. xmkn aku mlm ya.. haha.. pey aunty aku pdh.. ‘makan laptop ko nun’ .. mn dpt,lmk dh aku telan.. haha
Lately, aktif blt dh aku b’online.. tk suma gara2 joystick aku osak.. cibengg na.. ngee~ mn x btapa pan ps jk aku.. *haish! Ko tk laki ka ompuan?*
Aku sa men nfs,pes,metal gear,gran turismo,god of war n so on *tidak lupa supermario* sng gk dr sal I.T2 tk.. cyes! Aku noob alu sal program,software pa suma ya.. *ukan program an software ya sama ka?* -_- aku tauk pke jk.. rya, aku upgrade Mozilla firefox.. xtauk pa ndk d tkan aku.. xpat bkak dh firefox aku.. nktwk pke internet explorer jk.. haha..
Mn on9 nk, aku bkak twitter,blog,fb, n utube jk..okay! ada lh jwk bkak web len bh.. -.-
Mlm tdk, my fren recommend aku b’twitter k TWEETDECK.. kkya tek, aku xreti gne mk install.. cgek2 step kwn aku aja.. at last, bjaya wk aku install.. ALHAMDULILLAH.. tp!perggh.. pening aku tgk bnda ya.. byk alu kolum.. nway, tQ SOLEHAH THE RAKSASA LOVER .. muahh! hik3


tweetdeck ni bukan aku yg punya.. org puteh yg punya... :)

Apa gk ow ?  ya jk mk d cita aku tek.. hehe.. nktk, dh oke.. best wk k tweetdeck ya.. awesome :o

notakecik : masa aku buat entry ini.. my kaki d timpa kipas angin seberat 2 guni beras.. akaii! sakit2.. moral of story,kaki jangan mikah sangat..

2 ulasan: