TAK TIPU !! tambah income di rumah

Ahad, 22 Mei 2011

oh JOHN MASTER~

Assalamualaikum.. uit.. entry aku ni agak serabut.. sapa2 baca ni aku mntak maaf sebab terpaksa mess up kan kepala otak korang.. huhuu
Siapa JOHN MASTER ? okay.. dia ialah sorg lelaki yg sgt kck.. blablbablbablba.. tidak3!! Bkn2.. john master adalah jenama baju.. hoho.. kisah bermula apabilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……
Pg td.., aku, aunty, atok, n nenek pegi MIRI.. saja jln2.. sampai miri, lepas breakfast.. kitorang jln2 bwk atok shopping kt parkson..
Pendek cita, aku TERHILANGKAN baju john master atok aku.. aku xtahu mcm mana boleh ilang.. cyes! Aku xingat T_T
Lets check, apa aku buat lepas bayar kt kaunter.. okay! Lepas byr, aunty ajak pg toilet.. so, aku ikut la.. masuk toilet, aku just tolong pgg beg aunty.. aku yakin sangat2..,aku xtinggalkan plastic beg baju tu dalam toilet tu.. k, kuar toilet.. aku pg balik parkson.. aku nak jemput atok n nenek yg masih ‘suk’ bershopping.. kompom! Time tu beg plastik masih kt tgn aku.. kluar dr parkson.. aku lapar n nak makan donut.. then, aku mntak izin diorang nk pegi BIG APPLE DONUT.. haa! Ms tu aku dh ingat2 lupa.. beg tu still kt tgn aku ke tak... sbb ms aku queue up nk pilih donut, yg aku ingat, aku bawak beg aku je.. -.-
Tp, aku LANGSUNG xingat.. xsedar.. cyes!sumpah! mana aku letak plastik beg tu..yg pelik ny.. aku langsung TAK SEDAR -.-
Dh sampai NIAH, baru aku sedar yg baju tu xda.. tak kan nk patah balik.. jauh tuuuu…
Sampai BINTULU, aku terus pecut pegi mall, sing kwong, Farley, smata2 nk cari baju yg sama.. aku rasa bersalah sgt2 kt atok.. dia sakit lutut, jln slow2, tp, kitorang paksa jgak ikut shopping sbb kitorang xpandai pilih baju utk dia.. *high taste jugak org tua ni*
Hampeh, aku xjumpa baju macam tu.. kalo ada pun.. RM119 wokk.. mana aku nak korek..? bugjet lam RM100 je.. itu pun LAST STOCK.. semalam rm400 lbh melayang sbb nk ambik laptop ni kt kedai.. rm100 aku byr bodben..pastu nk byr topup, bg mak, bpk, aunty, byr tu.. byr ni.. adohaiii.. kering aku bulan ni.. kering tahap PERIGI BUTA ! T_T
Aku xkisah! Kalo desperate sgt.. aku sggup pinjam along.. kwang3.. betol weii.. aku snggup bwat apa2 je asal dpt ganti balik baju atok aku tu..
Wat should I do now ?? taking a nap ? ngeee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan