TAK TIPU !! tambah income di rumah

Isnin, 30 Mei 2011

MALU !

Bismillahirahmanirahim.. dengan nama ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI J
Lamak tk., aku hepy2 tweet n on9 fesbuk.. xaku sdr, ada someone.. opss not just someone, mayb some 2, 3, 4, 5, 6, or mayb semua laa frenlist fb n followers aku tengok aku macam jerk~ or word senang.. mayb menyampah an aku.. atau mayb bencik an aku.. aihh.. so many mayb.. uhuuu
MALU.. tk jk asa aku nektok.. malu sebab aku action like nothing happen.. p, SWEAR! Aku ng xtauk pa2.. L
Sapa2 yg berkenaan, aku MINTA MAAF mn takorang xsuka  aku tweet, like, komen, view profile, view blog, komen gambar n whatever feedback I make.. aku minta maaf.. tujuan aku SIGN UP facebook, twitter cgek jk.. AKU MK BERKAWAN.. tulus ikhlas dr hati tk, xda niat langsung mk m’ganggu relationship org, langsung tidak! Jujo, bila aku dh add n approve fren, aku mk show how fren should b.. even aku TAK KENAL org ya.. mn just mk increase fren list or mk show takorang tk ramai kwan lh tek., 4 ALLAH's SAKE, I HATE THAT !
Cyesly, aku xtauk smada takorang tk dh kawen, dh tunang, in relationship, in progress, in d making, cerai, single, gay, lesbian, pondan, nyah, n so on.. AKU TAK TAHU N TAK NAK TAU PUN.. mn aku sa aku mk komen, aku komen status ny.. mn aku sa mk like, aku like.. mn aku mk tweet, mention nama ny, aku tweet n mention lah.. pendek cita.. sukati aku lah.. selagi aku xlebih2 n tauk limit.. aku akan plh gya.. n aku tak akan lebih2.. len la mn org ya tek SIK SUKA nk..
Once again, aku SIK TAUK PA2.. duhal da someone men WARNING2 ndah an takorang.. or mayb bukan warning.. mayb something mcm dia bagitau aku tk gek ny.., or whatever lah.. aku xtauk.. mn aku xtyk, pey mati aku xtau.. aku mintak maaf.. sebab, stau aku, aku yg mula.. aku yg start, p takorang pulak jd mangsa.. aku minta maaf n aku betol2 malu T_T
Kepada yg berkenaan, mn dh benci n xsuka an aku.. U’R WELKAM 2 UNFRIEND N UNFOLLOW me.. btw, thanks coz sudi add aku.. really nice to noe u :’)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan