TAK TIPU !! tambah income di rumah

Jumaat, 10 Jun 2011

countdown

ASSALAMUALAIKUM.. salam hari JUMAAT J
Hari ni 10. Jun. 2011.. tak lama lagi bulan JULAI, kelab EPL peberet aku, LIVERPOOL mai datang MALAYSIA ni haaa.. diorang bkn datang nk shopping2.. tp ada hajat besar.. diorang wakil mak bapak ANDY CAROLL nk pinang aku.. ahahaha *merapu~ :D
JULAI ni, untuk pertama kalinya pasukan THE REDS datang ke MALAYSIA utk menentang skuad bimbingan DATUK K.RAJAGOPAL *tahniah datuk, di atas kurniaan gelaran DATUK oleh YDP AGUNG SULTAN MIZAN ZAINAL ABIDIN sempena hari keputeraan baginda minggu lepas..
Soalan cepumas 1 : PASUKAN MANAKAH YANG AKAN ANDA SOKONG ?
Soalan ni memang susah aku nak jawab.. sebab dua2 team aku minat.. tapi, walau adore abis kat LIVERPOOL, aku tetap sayang negara aku.. *aiseh.. patriotik sungguh ! :D mengikut prediction aku, MALAYSIA akan tewas di kaki pemain LIVERPOOL *yelah.. org maen bola guna kaki.. bukan tangan.. betollah dikaki tu ! -.-‘’ tp, tidak mustahil juga MALAYSIA berjaya menumpaskan benteng pertahanan LIVERPOOL.. tidak mustahil kalau Safee Sali membolos gawang si botak Pepe Reina  & menbuatkan LIVERPOOL defender,  Carragher tergamam.. ahaha.. sure, Suarez melopong melihat kekebalan pertahanan MALAYSIA.. Kuyt akan menggaru kepala kerana gawang gol dibawah kawalan Khairul Fahmi begitu sukar untuk dibolosi.. STEVEN GERRARD terpaksa mengerah sepenuh tenaga utk merancang perlawanan.. & akhirnya King Daglish pening kepala.. ahahaha.. apa benda dh aku merapu ni.. andaikata LIVERPOOL tewas , aku akan bangga dengan kehebatan MALAYSIA.. tp, jika LIVERPOOL menang, aku akan bersorak dengan gembiranya.. pendek kata, kalau antara kedua team ni tewas.., aku tak sedih @ kecewalah.. sebab dua2 aku support :D
Soalan cepumas 2 : SIAPAKAH PEMAIN PEBERET ANDA ?
Oleh sebab dua2 team aku support, aku mempunyai pemain peberet dikedua-dua team tersebut..
MALAYSIA : aku minat SAFEE SALI n NORSHAHRUL IDLAN TALAHA.. gandingan kedua pemain ini membuatkan MALAYSIA digeruni.. *macam pandai sangat pulak aku cita pasal bola yee ? pastukann.. aku minat kat Khairul Fahmi tu.. pemain paling muda, Mohd Asraruddin putra aku minat jugak.. ehh.. kapten pasukan MALAYSIA pun aku minat jugak X)) *ahh sudah! Ulat bulu nak naik daunnn..
LIVERPOOL : SEMUA !!!! XD

Errkk.. macammana si Alonso, Crouch bleh ada ni ? ehh2.. si Torres pun ada.. sape tu ? wooo.. Mascherano beb.. mesti sekarang tengah mandi duit lepas Barca mengalahkan MU tempoh hari.. kui3.. ni team season 2008/2009.. aku minat abis skuad ni dulu.. tp, sekarang dh tinggal kenangan.. Torres dh msuk ‘rumah biru’.. jujur arr, kau nampak weird pakai jersi biru la Torres.. ahaha
Tapi2.. dari mula aku minat LIVERPOOL sampai sekarang, aku minattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt sangat kat STEVEN GERRARD :D
ohh myyy .. i wish.. i am ALEX CURRAN.. hahaha >o<''

Soalan cepumas 3 : ADAKAH ANDA AKAN PERGI MENYAKSIKAN PERLAWANAN INI NANTI ?
Errmm.. janganla buat aku sedih *sendiri buat soalan, sendiri jawab pun sedih jugak ke? MISTAKE! Ahahaa.. aku TIDAK pergi.. L sapa2 yg pergi tu.. pelisssssss.. salam peluk cium aku kat STEVE G.. xoxo :D rindu dia derr.. harap2 dia ada datang main..
I cant elaborate much.. tgh sedih ni sebab tak dapat pergi :’( YOU’LL NEVER WALK ALONE MALAYSIA.. LIVERPOOL BOLEH !! yiehaaa :D
pasukan kebangsaan HARIMAU MALAYA.. aummmmmm! :D

Notakecik : mak jemah.. iloveyou ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan