TAK TIPU !! tambah income di rumah

Isnin, 27 Jun 2011

ini belog aku yang punya :D

Assalamualaikum :)
Hai readers,  how ur day ? got d Monday blues ? ehee.. mlm ni baru da pluang nak jenguk belog ni.. aku tengok, follower makin bertambah.. waa ! xsangka.. ada jugak yg sudi follow lepas aku publish kt fb BLOGGER SARAWAK hari tu.. tu ler 1st time aku publish blog xseberapa ni kat blogger2 yg dh pro n dh lama khatam pasal blog2 ni.. toche2 !
Readers, asal nya blog ni PRIVATE.. tak da sapa2 yg tahu kecuali readers2 yg aku follow.. aku buat sbb aku borink xbuat apa2..aku decide nak jd kan berblog ni sebagai hobi.. so, dpt lh jugak buat something yg berfaedah.. kan ? hehe
B4 blog aku ni wujud,  aku ada blog.. tp, d sebabkan dh terlalu lama dbiarkan kering.. akhirnya aku xingat url n password blog aku tu.. ahaha.. lepas tu, aku jd silent reader blog someone.. aku rsa, aku yg byk up kan total pageview dia.. ngee~ dia inspired me nak b’blogging lagi.. huhu.. :p
So, aku buat blog baru.. & ini la hasilnya.. kui3.. blog ni bkn blog tutorial.. aku xreti nak buat tutorial.. hehek.. ni blog personal.. just nak share something dengan readers.. bak kata org putih.. sharing is caring.. hehe..
Aku salute kt blog2 yg ada buat tutorial macam2.. newbie macam aku ni amat2 memerlukan tutorial.. lagipun.. aku noob :8)
Kebanyakan readers2 ni, aku yg follow.. followers diorang dh puluh2, ratus2, ribu pun ada.. & then, bila diorang follow aku balik.. aku sa bertuah, hepy,bangga n so on la.. ehehe.. thank u so much J honestly, belog korang men’inspirasikan diri aku utk terus aktif dalam dunia berbeloging ni.. muahaha :D
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan