TAK TIPU !! tambah income di rumah

Khamis, 9 Jun 2011

SUNSHINE

ASSALAMUALAIKUM..helo readers.. J
*arghh.. once again blur nk buat intro -_-
Sekarang dh masuk bulan 6.. aku masih macam ini.. BAHAGIA.. ya.. betol ! -.-
Last month, mcm2 berlaku kat aku, kwn2, n org2 yg berada disekeliling aku.. tapi, everything dh oke.. Alhamdulillah.. hidup aku dh ibarat SUNSHINE.. bersinar kembali.. yeayy.. *alamak aku dh buat korang borink ke?
Aku nak ucapkan TAHNIAH kt diri aku sendiri, kawan2, n semua orang.. tahniah kt diri sendiri sebab berjaya mengharungi segala cabaran & dugaan dengan senyuman yg ayu.. hua3.. tahniah kt kawan2 diatas segala kejayaan yg korang dh achieve.. kita mmg dilahirkan champion.. truly, korang sedar tak., kita dh mmg champion before lahir dh.. aee.. aku mmg suka merapu.. tp ini betul, benar & sewaktu dengannya.. okay, mcm ni.. aku nk jd cikgu sains jap.. *sains spm aku A :D **ya aku mmg jerk :’8)
Murid2.. hee, semasa berlakunya proses reproduction *rujuk buku sains form 3 chapter 3, berjuta-juta sperma dilepaskan ke dalam……. *what we called ya ovary or ovum?-.-  Lam berjuta2 tu.. hanya 1 sahaja yg berjaya masuk ke dalam ovum.. dan itu adalah KITA.. ya.. AKU, KAU, KAU, KAU, & KAU.. terror kan ? hahahaha :D


which one kamu ? ehehe :p

Ingat tu, kalau korang rasa loser, korang ingat je sperma vs ovum.. korang akan rasa bersemangat ! ahaha.. *tolonglah jgn main double meaning oke..
Ohh ya.. tahniah kt kawan2 sebab berjaya melanjutkan pelajaran.. special wish utk ko EAH oii.. belajar rajin2.. solat jgn lupa.. twitt boh xdlayan.. makan bh d abaikan..jgn stress sgt..anak yg baik adalah anak yg mendengar ka………………………..ta.. ya pandai ko.. ahahaha.. ehh..lupak.. welkam back to mukah derr.. jumpa anda disana :p
Tahniah kt kwn2 yg dpt result gempak.. to YANA n FATIN yg bakal dpt anugerah Dekan.. tahniah syss.. aku bangga dpt kawan macam korang.. :’)
N then, tahniah kt kawan2 yg dh melangsungkan perkahwinan n pertunangan.. korang mmg lucky dpt jodoh awal.. koranglah harapan negara utk membantu mencapai dasar kependudukan negara iaitu kearah 70juta penduduk..chaiyok2.. ahaha.. *xpaham? Sila rujuk buku pengajian am tingkatan 6 bab perundangan J
Tahniah juga kt kwn2 yg  tgh bercuti masa ni.. masa rehat mcm ni, gunakanlah sebaik yg mungkin.. kalu dpt.. spend much time dgn family.. bkn salu dpt bkumpul dgn keluarga kalau dh sibuk nanti..
cita pasal spendtime an family, last week aku balik BALINGIAN.. tanah tumpah air ketuban mak aku.. toinkkkk3!! Ahaha.. full parking dpn umah.. skali 3 buah keta serbu umah atok.. fening2.. terpaksa keta bpk aku giv up.. parking kt tmpat len..otedahh.. mlm tu, kitorang celebrate bday budak gendut ni.. ecely bday dia esok (10/6) p dia ni mmg advance.. nk sambut awal.. kitorang bg la.. dia sendiri pilih kek.. dia cakap nk kaler pink n ada bunga2.. mcm yg dia tengok dlm cita KLIK channel 611 tu.. see?pengaruh tv sangat besar hingga budak umur 3 thn terpengaruh.. ish3.. BTW, hepy bday syg.. mmuah!

Hari ahad, my macikk kawen.. aku pg la.. eksen bwak DSLR kata nenek.. *ya aku mmg eksen.. wekk! Tp, aku reti klik2 je.. xpandai guna auto focus, manual focus, bla..bla..bla.. jnji ada gmbar.. sudah! Huhuu
Ms majlis tu.. jmpa dgn kawan sama solah.. kwn gila2 aku dulu.. ahaha.. xbrubah langsung! Si apix maintain kiut.. si syukri a.k.a rek maintain romeo.. alahaii.. best dpt jumpa korang walaupun skejap.. *aku balik mukah aku serbu korang berdua!! Hehee.. ehh.. pastu2.. ada jumpa yenny.. wahh.. makin ayu.. xsempat nk berbual.. bpak dh dtg jemput.. da masa jumpa lagi k ? hehee
aku, apix n syukri :))
Okelah.. itu saja utk hari ini.. hadapi setiap cabaran dengan senyuman.. takpayahmenangisokay!! Peace ^^v
yang merapu tapi kenyataan, leeya :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan